تفریحی

تفریحی

تفریحی

تفریحی

دانلود بازی Earths Dawn برای PC


دانلود بازی Earths Dawn برای PC


دانلود بازی Earths Dawn برای PC

بازی زیبا و کم حجم Earths Dawn در سبک اکشن در سال ۲۰۱۶ توسط استدیو oneoreight ساخته شده و کمپانی Rising Star Games وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است. این بازی که به سبک ایندی طراحی شده پر از مبارزات خشن و هیجان انگیزی می باشد.  


Earths Dawn بازی بروز

 

در زمانی که زمین مورد هجوم فرا زمینی ها قرار گرفته است، تنها شما می توانید به عنوان سربازی شجاع به همراه هم رزمانتان تحت گروهی به نام A.N.T.I به جنگ با دشمنان بپردازید تا زمین را از نابودی نجات دهید.در این بازی شما باید تمام سعی خود را کنید تا امتیاز بیشتری جمع نمایید تا بتوانید اسحله ها و تجهیزات جدید و قدرتمند تری خریداری کنید و قابلیت های جدیدی را آنلاک کنید، شمشیرها، اسلحه ها و تجهیزاتی جدید بسازید و از میادین جنگ غنائم گوناگون جمع آوری کنید.

 

بازی بروز

 

 

همچنین در این بازی شما میتوانید داستان بازی را مطابق با تصمیمات خود پیش ببرید و با انبوه سلاح های قدرتمندی که در اختیار دارید مسیر ماموریت تان را انتخاب کنید و انسان ها را از دست موجودات فضایی نجات دهید و دوباره آرامش را به سیاره زمین برگردانید. بازی دارای گرافیک فانتزی و جالبی می باشد و در هر مرحله با باس فایت های مختلفی رو به رو خواهید شد که کشتن آنها چندان هم آسان نخواهد بود.

 

بازی بروز

 

نسخه CODEX بازی Earths Dawn به همراه کرک فیکس اضافه شد.

 

سازنده:oneoreight
تاریخ انتشار:۷ Dec, 2016
ناشر:Rising Star Games
سبک:اکشن
 

مطالب مرتبط

 
title عنوان: Earths Dawn
 
titlefa عنوان فارسی: آغاز زمین
 
version نسخه/سال تولید: CODEX - 7 Dec, 2016
 
size حجم: 729 مگابایت
 
update بروزرسانی: ۵ دی ۱۳۹۵ در ۴:۰۵ ب.ظ
 
links توضیحات: نسخه جدید جایگزین شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.