تفریحی

تفریحی

تفریحی

تفریحی

دانلود بازی جنگ من This War of Mine برای PC


دانلود بازی جنگ من This War of Mine برای PC


دانلود بازی جنگ من This War of Mine برای PC

بازی جنگ من This War of Mine یک عنوان هنری و خاص در سبک ماجراجویی است توسط استودیوی ۱۱bit studios ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ برای پلتفورم PC منتشر گردید.  


دانلود بازی جنگ من This War of Mine برای PC

بازی جنگ من This War of Mine یک عنوان هنری و خاص در سبک ماجراجویی است توسط استودیوی ۱۱bit studios ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ برای پلتفورم PC منتشر گردید.

.

|| نسخه RELOADED قرار داده شد ||

جنگ من This War of Mine بازی بروز

.

این بازی به طور واقع گرایانه ای مصیبت های بعد از جنگ را نشان می دهد و شما را در نقش یکی از هزاران جنگ زده ای قرار می دهد که خانه و کاشانه خود را از دست داده و همچنان برای زنده ماندن تلاش می کند. شما باید برای یافتن منابع دارویی و غذایی محدودی که وجود دارد به سختی تلاش کنید و به هم گروهی های خود کمک کنید تا با هم بتوانید از پس مشکلات ریز و درشت برآیید.

.

بازی بروز

.

این بازی با سبک منحصر به فرد خود توانسته محبوبیت زیادی بین گیمر ها به دست بیاورد و فضا و حال و هوای بازی به گونه ای طراحی شده است که با احساسات شما بازی خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی جنگ من This War of Mine را با لینک مستقیم از سایتبــــــــه روز دانلود کنید.

.

بازی بروز

.

توسعه دهنده:۱۱bit studios
سال انتشار:۱۴ Nov, 2014
سبک بازی:شبیه سازی – ماجراجویی
ناشر:۱۱bit studios

.

مطالب مرتبط

 
title عنوان: This War of Mine
 
titlefa عنوان فارسی: بازی جنگ من
 
version نسخه/سال تولید: 14 Nov, 2014
 
size حجم: 730 مگابایت
 
update بروزرسانی: ۲۰ دی ۱۳۹۵ در ۳:۲۴ ب.ظ
 
links توضیحات: نسخه RELOADED قرار داده شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.